Retour en herroepingsrecht
Bedenktijd en retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour sturen naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw gekozen vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je jouw retour aanmelden door contact met ons op te nemen via info@si-originals.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Let op: heb je een product gekocht die op maat volgens de door jou ingevoerde specificatie gemaakt wordt? Dan is het herroepingsrecht niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Product ruilen?
Wilt je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor ook contact op te nemen met info@si-originals. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Inklapbare content
Help, mijn cutter is kapot!
Oeps! Een kapotte cutter is niet fijn... Ondanks dat alle cutters zorgvuldig gecontroleerd worden op onvolkomenheden, kan het voorkomen dat er eentje door de strenge controle glipt en onverhoopt kapot gaat wanneer je deze gebruikt. Stuur in dat geval even een berichtje en je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe opgestuurd, uiteraard geheel kosteloos.
Heb je jouw cutter zelf kapot gemaakt? Ook dan vervang ik deze graag gratis voor je bij jouw volgende bestelling. Laat bij jouw bestelling in het notitieveld een opmerking achter om welke cutter het gaat en je krijgt een nieuwe bij jouw bestelling.
Hoe voorkom ik dat klei blijft plakken aan mijn cutter?
Cutters met veel details vragen om net een beetje meer aandacht. Soms zit er zoveel detail in dat het lastig is om deze netjes los te halen.
Om dit te voorkomen kun je het beste de cutter in maizena of water dippen voordat je deze in de klei drukt. Zorg er tevens voor dat de klei goed vast zit aan de ondergrond. Wiebel de cutter vervolgens even heen en weer en verwijder deze dan van de klei.