Klachten?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@si-originals.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Inklapbare content

Help, mijn cutter is kapot!

Oeps! Een kapotte cutter is niet fijn... Ondanks dat alle cutters zorgvuldig gecontroleerd worden op onvolkomenheden, kan het voorkomen dat er eentje door de strenge controle glipt en onverhoopt kapot gaat wanneer je deze gebruikt. Stuur in dat geval even een berichtje en je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe opgestuurd, uiteraard geheel kosteloos.
Heb je jouw cutter zelf kapot gemaakt? Ook dan vervang ik deze graag gratis voor je bij jouw volgende bestelling. Laat bij jouw bestelling in het notitieveld een opmerking achter om welke cutter het gaat en je krijgt een nieuwe bij jouw bestelling.

Hoe voorkom ik dat klei blijft plakken aan mijn cutter?

Cutters met veel details vragen om net een beetje meer aandacht. Soms zit er zoveel detail in dat het lastig is om deze netjes los te halen.
Om dit te voorkomen kun je het beste de cutter in maizena of water dippen voordat je deze in de klei drukt. Zorg er tevens voor dat de klei goed vast zit aan de ondergrond. Wiebel de cutter vervolgens even heen en weer en verwijder deze dan van de klei.